SPLOŠNO O PODJETJU

 

Studio MA D.O.O.

Savska loka 20

4000 Kranj

Tel.: 04 23 67 600

Email: info@studioma.si

 

SPLOŠNE INFORMACIJE

Naročeno blago dostavljamo kupcem na področju Slovenije. Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov. Za kakršnekoli informacije nam pišite na  naš email naslov. Potrudili se bomo , da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času.

 

NAROČANJE

Na internetni strani www.studioma.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in njihove fotografije. Čeprav so objavljene natančne fotografije izdelkov, je potrebno vse jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz  lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Kupec lahko odda naročilo po internetu.
Za nakupovanje preko spleta mora obiskovalec spletne strani najprej opraviti registracijski postopek, s katerim pridobi uporabniško ime in geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
 

DOSTAVA

Vse blago, ki ga boste naročili preko naše spletne trgovine, bo pripravljeno v roku dveh delovnih dni in poslano po Pošti Slovenije, ki običajno dostavi že naslednji dan, v najslabšem primeru pa v treh dneh. Če blaga ob naročilu nimamo na zalogi, vas bomo obvestili o novem dostavnem roku. Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna provizijo za manipulacijo z denarjem po njihovem veljavnem ceniku (1.7.2020 ta provizija znaša 1,15 € za vrednost paketa do 98 €, oziroma 1,17% od vrednosti za višje vrednosti paketov in 5,36 € za vrednosti paketov nad 501 € plus 0,30% vrednosti paketa). Če ne bi bili zadovoljni z dostavo, vas prosimo, da nas o tem obvestite. Če vas ob dostavi poštar ne dobi, vam pusti obvestilo s katerim lahko paket prevzamete v 15ih dneh na vaši pošti. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem času, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu.


PLAČILO

Naročeno blago lahko plačate:

 

PREKO BANČNEGA NAKAZILA
V kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, potem vam v nekaj minutah na vaš email naslov pošljemo predračun z vsemi podatki za plačilo. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš bančni račun, vam bomo naročeno blago dostavili. Pri izbiri plačila po predračunu se izognete strošku provizije, ki ga po veljavnem ceniku zaračuna Pošta Slovenije.

 

CENE

Vse cene so v evrih in vsebujejo ddv.


PREKLIC NAROČILA

Pravica do odstopa od pogodbe.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti na svoje stroške najkasneje v 30ih dneh od sporočila o odstopu. Tudi če v roku 14ih dni od prejema blaga blago vrne se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno nepoškodovano embalažo in računom. 
V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Svoj zahtevek za vrnitev izdelka pošljite na naslov: Studio MA d.o.o., Savska loka 20, 4000 Kranj.
Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 30ih dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. 
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pošljite email na info@studioma.si


REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakor koli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.
Prodajalec odgovarja za skrite napake izdelka, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja in ravnanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na lastne stroške vrne po pošti.

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu izplačamo kupnino in mu jo nakažemo na njegov bančni račun.
V primeru neupravičene reklamacije, kupcu vrnemo izdelek in zaračunamo stroške vračila. Izdelki, i jih kupec ne prevzame in neupravičene reklamacije ne ustavijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

 

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Prosimo da ob prevzemu takoj preverite ali so izdelki nepoškodovani. Reklamacije upoštevamo le v roku treh dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

 

PRITOŽBE IN SPORI

V primeru težav nam lahko pišete na info@studioma.si. Potrudili se bomo, da vam odgovorimo v roku 3 delovnih dni.


GARANCIJA

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.


AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so last podjetja Studio MA d.o.o., Kranj. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi grafični elementi, slike, besedila, članki in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno.
Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje je prepovedano.


OBVEŠČANJE

S prijavo v spletno trgovino se strinjam, da mi podjetje Studio MA d.o.o. pošilja obvestila po elektronski pošti.

 

 

Kranj, 1.7.2020.